It's all about me


#1 Jag färgar alltid mitt hår själv.

#2 Favoritfrukost: Färskt bröd med kalkon och gurka, yoghurt med flingor, kaffe och ett glas juice.

#3 Jag gillar att planera.

#4 Jag sätter mig medvetet bredvid en person på bussen som har väskan på sätet intill sig.

#5 Jag lyssnar väldigt ofta på musik och letar jämt efter nya bra låtar.

#6 Jag klipper mitt hår ungefär var 8:e månad.

#7 Jag drömmer ofta om att resa men kommer aldrig iväg. Thailand. USA. Japan.

#8 Jag får ofta frågan "Hur gammal är du?". FÖR ofta.

#9 Ska snart fixa körkortet.

#10 Jag är aningens mörkrädd.

#11 Jag hatar att diska... tills jag väl börjar. Då är det ganska stressbefriande.

#12 Jag tränar 2-3 ggr i veckan.

#13 Jag är sparsam, men unnar mig också.

#14 Favoritskräpmat är hamburgare, Whopper pepper bl.a.

#15 Jag tycker att pannkakor med glass bör räknas som ett mål mat, inte efterrätt.

#16 Jag dricker väldigt lite alkohol, knappt nån alkohol alls längre.

#17 Jag anser att det man inte kan säga till ansiktet på en person ska man inte heller säga bakom deras rygg.

#18 Jag har nästan bara lågenergilampor i mitt hem.

#19 Jag har sällan många att fira min födelsedag med då det är i slutet av semestern och folk är bortresta.

#20 Jag har bara färgglada strumpor.

Kommentarer
Postat av: Östen

Jag gillar punkt nummer 9

2012-03-24 @ 21:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0