Sommarschema

Nu har jag suttit och pillat iordning mitt sommarschema och satt upp på väggen.
Livet som student kan uppfattas som slappt,
beroende på hur flitig man är med sina inlämningsuppgifter och närvaro på föreläsningar och sådant.
Jag är av den typen att jag försöker göra mina uppgifter så fort som möjligt,
vilket då också innebär att jag har ganska mycket ledig tid.
(Om man bortser från min slutspurt i skolan, teoriprovet och uppkörningen som va väldigt intensivt under maj.)
Nu när jag ser över mitt schema inser jag att jag har 8 st lediga dagar i juli.
ÅTTA.
Jag kommer att va slut i kropp och knopp när sommaren är över,
men hellre det än att sitta hemma och må dåligt över saknad inkomst som det har varit de senare åren.
Så jag är glad ändå :)
Jag lär va väldigt glad när lönen kommer!

Min kära sambo jobbar på just den Icabutiken som jag kommer att jobba på,
men vi kommer knappt att ses då vi så gott som avlöser varann.
Han ska dessutom ha semester i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0