Mjölk för 80kr...

Intervjun är avklarad för länge sedan.
Jag var bland de första de hade träffat,
vilket jag tar som en komplimang!
Arbetet i sig kändes väldigt stort när man satt där och lyssnade på allt de berättade.
Känns nog mer hanterligt när det har fått sjunka in lite.
Men intervjun gick jättebra, får väl se om det blir aktuellt.

När jag kom hem var jag himla kaffesugen.
Så jag sätter på kaffebryggaren,
ringer till min sjuka mamma och pratar lite.
När kaffet är klart så häller jag upp en kopp och öppnar kylen för att ta fram mjölken.
Vad märker jag inte då.
Sambon drack upp all mjölk i morse.
Vädret är inte optimalt för en promenad till affären enbart för mjölk.
Men skam den som ger sig,
jag gick och köpte mjölk.
(Och andra saker för ca 70kr...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0