Batterih*lvete

I förmiddags var det tänkt att jag och Helena skulle ut och övningsköra.
Såklart hade batteriet i min bil (ja, MIN bil ) dött.
Så Helena va söt och körde till Biltema så jag fick köpa mig ett nytt.
800kr.
poff! Så var halva kontot tömt.
Men nu har jag iaf ett fungerande batteri.
Och det gör att det ändå inte känns så tokigt.

Föreläsaren i skolan idag snackade om olika tolkningar och om en hund verkligen var en hund, eller om det var en potatis.
Det gav mig personligen inte så mycket att gå på hans föreläsning,
men det var säkert någon annan som fick ut mer av det än vad jag fick.
Jag hoppas det iaf.

Det där med att det är min bil.
Jag köpte den av Dennis när han köpte sig en ny förra helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0