Sjätte sinne?

Jag måste berätta något som hände för några månader sen.

Jag drömde om en vän till en vän, vi kan kalla honom för C.
I drömmen så bodde jag nära Centralsjukhuset här i Karlstad.
Jag var ute och gick och gick då förbi sjukhuset.
Utanför sjukhuset står min vän och hennes bröder med varsitt shotglas i handen och skriker
"C har blivit pappa! SKÅÅÅL!".
Då ser jag honom stå och hålla i ett litet knytte invirat i en rosa filt.
Sen vaknade jag.

Jag berättade detta för min vän 1-2 dagar efteråt när jag mindes drömmen.

Vännen berättade för mig ett tag senare att C faktiskt skulle bli pappa på riktigt och att han fått reda på det samma dag som jag drömde om det!
Hon visste om det redan när jag berättade drömmen men kunde inte säga något då.
Sjukt!

Nu till det ännu sjukare.
Jag drömde om en rosa filt.
Idag fick de reda på vilket kön det var...
En flicka såklart.

Skrämmande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0