Red bull

Vilken dålig sömn jag fick inatt.
Jag har drömt att jag har sprungit igenom hela drömmen.
Är fortfarande gôrtrött trots en kopp kaffe.
Jag kanske skulle ha spetsat den med lite Red bull?

I dag ska jag hur som haver se till att bli klar med slutrapporten för den här terminen.
Ska gå igenom all kurslitteratur som jag haft detta läsår och hitta det som passar in i mitt ämne.
Ni kanske förstår varför jag drar mig för att sätta igång?
Men men, lika bra att få det gjort.
Arbetet har sin deadline på måndag kl. 16 så jag har gott om tid på mig.

CL-final ikväll.
Barca mot Man U.
Hur ska detta gå?
Jag satte 50kr på 2-0.
Det var de siffror som jag först kom att tänka på.
Någon mer eftertanke än så fanns det inte.
Vinner jag, så vinner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0