Min söta sambo <3

D föreslog att vi skulle åka till Bergvik idag.
DET händer väldigt sällan.
Att han föreslår en sådan sak alltså.
Så jag tog tillfället i akt och sa genast ja!
Jag bjöd på lunch på Max för att han är så go.
Sen kom nästa överraskning...
Han föreslog en kaffe på stan innan vi åkte hem(!).
Även här svarade jag ja :)
Efter en sån generös dag från hans sida kan jag inte gärna neka honom att spela tv-spel,
så jag sitter här ikväll medan han har tvn.

Jag köpte nytt nagellack och en ny mascara.
Nagellacket heter Going bananas och har en gul härlig färg.
Men tyvärr får jag inte ha på mig det imorgon då vi ska ha vår gestaltning i skolan.
Jag ska vara barn från tidigt 1900-tal och då hade de inte gult nagellack.

Dags att släppa ut Michelle.

Kommentarer
Postat av: Viola

Hehe, ja man blir minst sagt överraskad när karln föreslår en sån ide :)Läste att det blir thailand istället, när blir det?

2011-02-24 @ 21:40:57
Postat av: Nea

*SV:*Thailand blir med största sannolikhet v.18+19 :) Vi ska ta en sista minuten-resa

2011-02-25 @ 14:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0