En sån där resumé..


Har du gjort något du aldrig gjort förut?
- Jag åkte flygplan! Helena och jag åkte ner till Cypern i april och spenderade en vecka där. Såg en konsert med Green day i Gbg med Dennis.

Vilka länder besökte du?
- Finland, Cypern, Tyskland och genomresa igenom Danmark.

Vad var din största framgång 2011?
- Jag har lärt känna mig själv bättre.

Största misstaget?
- Det känns som om jag borde ha gått till tandläkaren. Brukar nojja mig över sånt fastän jag har bra tänder.

Bästa köpet?
- Hittade ett billigt och bra sminkmärke som är perfekt.

Vad spenderade du mest pengar på?

- Mat tror jag nog. Hamburgare <3

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
- Born this way - Lady gaga. What's the point - Johnossi. Resten av ditt liv - Timbuktu. Party rock anthem - Lmfao

Vad önskar du att du gjort mer?

- Rest, men där sätter ekonomin upp små hinder. Jag önskar också att jag hade tagit mitt körkort, men det blir nästa år!

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
- Jag har först nu jag känner att jag har hittat en stil. Garderoben är rensad och min färganalys ska följas från och med nu!

Kommentarer
Postat av: Em

jag snor ;)

2011-12-26 @ 23:14:11
URL: http://emelieberglind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0