Väskan är packad

Det enda som ska ner i den är:
- Batteriladdaren till kameran.
- Klädroller.
- Ett par shorts som jag hittade på sängen nu.
Sen borde den vara helt färdigpackad.

D jobbar i helgen
så han är inte hemma när jag och Helena åker
:(

Under veckan som jag och H är bortresta har vi ett arbete som ska lämnas in.
Jag är redan klar med det och lämnade in det redan igår.
Men alltid när jag är ute i god tid vill jag ändra på allt.
Helt plötsligt får jag för mig att jag har missuppfattat uppgiften
och skrivit om helt fel ämne.
Jag läste precis igenom arbetet (igen) och känner mig nöjd
för stunden...

Nu ska jag städa det sista här i lägenheten.
Sen är det bara att vänta på att D ska sluta jobba
så vi kan ha vår godiskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0