"Regnet det bara öser ner"

I dag har jag inte haft det roligt under eftermiddagen. Det har åskat, blixtrat och ösregnat i några timmar här. Jag är väldigt åsk- och blixträdd, så det är inte så lätt för mig att visa mig lugn inför hunden som även hon är livrädd när det gäller åskväder. Vi tog oss igenom det efter några om och men och nu är det bara regnet som återstår, men det gör mig inte så mycket.

Helena kom nyligen förbi och hämtade en väst som hon skulle låna när hon skulle springa med i Vårruset, trots regnet! Det är bra gjort!

Nu ska jag fundera på vad man ska äta för mat i kväll.. Jag är väldigt idéfattig just nu. Ge mig tips!





Kommentarer
Postat av: Emelie

Re: Haha! Jag upptäckte det som tur va :) Hade varit lite illa om jag beställt alla böckerna :)

2010-05-20 @ 23:27:44
URL: http://emelieberglind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0