Nytt fikaställe?

Tidigare i dag åkte jag och Dennis ner på stan där han bjöd mig på en fika. Tråkigt nog var morotskakan inte så god som den har varit. Personalen var väl inte den trevligaste heller.. Dags att leta upp ett nytt ställe helt enkelt. Jag gillar Melkers, men deras kaffemuggar är så små och fikat är nästan oftast slut. Det kan också bero på min tajming att jag alltid är där sent? Nåväl.. The search goes on.

Väl hemma satte pysselnerverna igång och jag diskade, torkade ur lådor, rensade skåp och piffade upp hela köket. Jag är inte riktigt helnöjd än, men det är på gång åtminstone.

Ikväll erbjöd sig Rickard att komma hit och laga mat till oss tre, mig, D och R. Det ska bli mums!

Förresten! Grannen höll på att backa över mig med sin bil när jag och D skulle ner till stan. 10cm till och han/hon hade träffat mig med bilens bakända. Ajsing bajsing!




Kommentarer
Postat av: Lisa

Då kan ju du komma hit och hjälpa Bella och jocke städa köket här nästa helg. Har nämligen önskat mig det i morsdagspresent :0)

2010-05-22 @ 00:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0