Mmmmarabou har gjort det igen!

Marabous nya chokladkaka med Polka är våldsamt god! Tänk att jag var skeptisk till denna? Dumt av mig. Nu är den testad och den är älskad. Hoppas att den stannar kvar länge, annars får jag köpa ett mindre lager och ha i skafferiet helt enkelt.

Rickard, Dennis vän, är inte den som drar sig för att säga saker och ting. I dag är det första han säger när han ser mig "Du ser trött ut i dag!" vilket jag svarar med ett "Du ser tjock ut i dag!" för att ge igen för alla de gånger han har kommit med sådana kommentarer till mig. I don't get mad, I get even. Vilket han också vet nu i fortsättningen :)

Jag är f.ö. i funderingarna om man ska ta och skaffa sig en Iphone.. Men det känns som en väldigt dyr leksak.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns bättre smartphones än Iphone nu, men om du promt måste ha en iphone skulle jag vänta tills den nya släpps.

2010-05-13 @ 18:30:14
Postat av: Anonym

Från Annso

2010-05-13 @ 18:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0