Dregen har kastat in handskarna?

Bild tagen från: http://www.sleazepage.huI går hade vi lite folk över på en grillkväll, mycket trevligt. Maten smakade kanon! Det var nämligen min grillpremiär för i år så det smakade extra gott för min del. Gänget hamnade på krogen och Dennis kom slutligen hem med ett par handskar som Dregen kastade på honom. Hamnar de på tradera? Haha.

I dag har jag städat hela skafferiet, rensade bort och flyttade runt på nästan allting. Nu blev det genast väldigt mycket ledigt utrymme. Men man hittar snabbt något att fylla den öppna ytan med igen, var så säkra på det.

Innan dess blev det en tur till affären och jag köpte på mig massor med fisk! Mums fillibabba! Köpte även lite snacks inför min hemmakväll. Till middag blir det inget annat än tacos <3 Lite lördagsmys helt enkelt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0