Attans också!

När jag läste Emelies blogg slog det mig hur mycket jag egentligen har att göra. Undrar om kvällen blir så värst slö ändå... Fasiken! Jag ska göra upp ett momentschema så jag vet precis vad jag måste göra.

» Diska
»
Korrigera första delen av rapporten
» Läsa igenom lite kurslitteratur till den andra delen av rapporten
» Skriva den andra delen av rapporten
» Tvätta håret
» X antal promenader med Michelle

Allt behövs tack och lov inte vara färdigt i dag. Disken, håret och Michelle är det som behövs i dag. Ska även börja läsa igenom litteraturen, men själva arbetet behövs inte börjas med förrän i morgon. Inlämningen är inte förrän på fredag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0