Plugg inför quizzet

I dag hade vi redovisning i skolan då varje grupp skulle hålla i en egen lektion. Vi fick anpassa oss och låtsas att vår klass var en klass med 5-6or. Det blev tipspromenad och nästan alla hade alla rätt, duktigt gjort!

Direkt efter skolan kom m&p och hämtade upp mig för att åka och handla mat för ett helt kompani. Så nu är kyl och frys laddade. Efter det satte jag mig och började läsa på inför det sista quizzet som jag har i morgon och har gjort det fram till nu, men nu är jag färdig för i dag. Jag gjorde testquizz i dag och efter fjärde gången fick jag alla rätt.

bild tagen från PES testquizz


Nu ska ta och komma på något att äta till middag, är hemskt sugen på nudlar av någon konstig anledning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0