... om det så är det sista jag gör!

Bild från: www.swe-butiken.com



I dag har jag gått lös med mitt bankkort. Har handlat på Maxi, Ikea, Rusta och Willys så det känns som om jag har varit överallt nu. Jag köpte bl.a. en spikmatta och jag ångrar att jag inte köpt en tidigare. När de först kom var jag en av de som sa "Va gör en sån där för nytta egentligen? Bara påhittat nonsens" men jag kan erkänna när jag har fel! Man får ett otroligt lugn när man ligger på den och man blir alldeles varm, hur skönt som helst.

Resten av dagen bjuder på mat (som jag själv måste tillaga först), det obligatoriska FREDAGSMYSET såklart, en bra film på dvd, M&M's i mängder och mjukisbyxor. Något annat har jag inte planerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0