Pajas!

Om det är något företag som irriterar mig så är det Tre som toppar den listan! Vad har de för anställda på sin kundtjänst egentligen? Jag hade anmält mig för autogiro för två månader sen, vilket ska betyda att pengarna ska dras automatiskt från mitt konto. Istället blev jag anmäld för e-faktura, vilket innebär att jag fortfarande betalar fakturaavgift.. Jag ringde då kundtjänst förra månaden och var irriterad, men killen sa då att han skulle fixa så jag istället skulle få ett smskvitto (eller vad man ska kalla det) med beloppet på den kommande räkningen. Tror ni då på självaste fan att jag fått hem en faktura ändå med en avgift på 24kr IGEN? Självfallet! Så nu ringde jag återigen till Tres kundtjänst och skällde på dem, så vi får se om det funkar den här gången.... Ha inga förhoppningar.

Annars idag började jag dagen med en timmes promenad, där jag bl.a. träffade på mina nya kompisar som ni ser i inlägget nedan. De är så sööööta och fluffiga! Kan man locka med sig dem hem om jag sätter upp en liten bassäng på gräsmattan månne?

Efter promeFbnaden åkte jag in till stan för att träffa Toni och Lana för lite kaffe och fika i solen. Espresso house är mitt nya fik från och med nu. Underbart gott och trevlig personal! Det är inte ofta man hittar båda på samma ställe. Att de har studentrabatt är bara ett plus i kanten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0