Genmodifierad gräsmatta?

Idag började jag dagen med att hitta ytterligare SEX STYCKEN fyrklövrar. Vi måste ha en genmodifierad gräsmatta här där jag bor. Något mystiskt är det iaf eftersom de inte verkar ta slut. Nåja, jag traskade iväg till Konsum tillsammans med Ann-Sofie för att lämna in den gamla vinstlotten och tog en ny, men den vann jag ingenting på. Det är bara att försöka igen!

A-S ska komma över lite senare och dricka lite kaffe med mig. Hon skulle ta med sig bullar, och det tackar jag aldrig nej till. Gott gotti gott gott.

Jag kollade nyss på Green days uppträdande på Tony awards i USA.. De uppträdde med deras cast till deras musikal, och det var inge vidare. Tjejer är inte gjorda att sjunga GD's sånger enligt min åsikt. Ska det va, så ska det vara det äkta. Inget annat tjaffs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0