199 riksdaler

Toni Väskan

Idag har jag varit på stan och fikat med Toni, Lana och Elisabeth. Jag kom tyvärr inte på att ta några kort förrän långt efter fikan.

Jag hittade äntligen en väska som jag har letat efter. Eller jo, väskor har jag väl hittat, men inte till något bra pris. Men nu så! 199 riksdaler blev det för väskan ovan, jag är helnöjd.

Igår kollade jag igenom min gamla bilddagbok och hittade massvis med gamla bilder som jag helt hade glömt bort. Sånt är så roligt! Så nu har jag gjort massa album på Facebook (som ni kan kolla i om ni är vän med mig), bl.a. från studenten.

Nu ska jag ta och skriva ut lite papper. Jag hittade en kupong där Visa bjuder på en Caffè latte på Waynes, sånt ska man ta vara på.



Kommentarer
Postat av: Toni

Den bilden var ju faktiskt fin juh!

Vi syns på nästa veckas kafferep.. kan du ta med dig kupongen!

2010-06-15 @ 16:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0