Vi ska ha fest hos mig.

I dag har jag suttit skolan från 12-16.30 och pluggat. Det blev en hel del prat, nästan lite för mkt prat faktiskt. Men jag fick det jag ville ha gjort klart iaf. Efter vistelsen i skolan bar det av hemåt och jag gjorde en, om jag så får säga det själv, svingod carbonara! Jag överträffade verkligen mig själv. Direkt efter middagen tvättade jag håret, för det skulle tydligen vara fest här ikväll.

Än så länge är det bara Andreas som kommit, så han och D sitter i soffan och kollar på fotboll. Vilket i sin tur betyder att jag inte behöver vara vidare social eftersom de inte är det. Jag inväntar resten av sällskapet, då ska jag bli social. Nu ska jag poppa lite musik medan Manchester united sparkar på bollen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0