Ta mig till stan och bjud på en kaffe.

I morse började jag dagen med att traska ner till tvättstugan redan kl. 10. Sen dess har jag sprungit upp och ner, men är ändå inte helt klar.

Jag påpekade till Dennis förut att han fick bjuda mig på en kaffe nere på stan sen om han ville det, han verkade inte helt oförtjust i idéen. Vi får se om jag lyckas lura med honom.

Eftersom jag gjorde klar uppgiften som skulle fixas redan i går har jag inget plugg att göra i dag, vilket är en skön känsla. Istället är det städdags inför att D's far kommer och sover över hos oss i helgen. Det är nämligen examensdags för D's syster Therese som nu är färdigutbildad lärare! GRATTIS!


Katt och kruka

Katt som gosar med kruka
(Ifall det var otydligt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0