Måndag hela veckan

I dag har jag handlat ordentligt! Först stod IKEA på schemat och kom därifrån med en ny hylla (Expedit), blommor, krukor och lite småplock. Efter det åkte jag till Willys och handlade 4-5 kassar med mat, och tror ni inte att jag inte är sugen på något alls nu när kylen är full igen? Så typiskt mig.

Haha, kom just på ett mindre misstag jag lyckades med. Jag skulle skicka runt arbetet till mina studiekamrater och skickade iväg ett fint mail men glömde såklart att bifoga arbetet! Så nu har alla fått två mail av mig, så gullig är jag.

Dags för kvällsmat månne? Leverpastejsmörgås med ett glas o'boy låter fint.
Lite onödigt vetande, det finns inte O'boy i USA. Vart kommer det ifrån?


Kommentarer
Postat av: Sofie

Förstår inte hur ni får plats med alla nya inredningsgrejor? ;D



Kanske kommer från Tyskland? Allt kommer från Tyskland.

2010-01-19 @ 15:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0