Klimatsmart eller klimatlat?

Källa: Okänd



Labben i skolan gick bra, man kände sig rätt snygg i skyddsglasögonen man skulle använda. Sedan jag kommit hem har jag fixat iordning mat (som jag dock ännu inte har ätit, men den är klar iaf), skrivit färdigt min uppgift och skickat in den och muttrat lite över att den nya torktumlaren ännu inte har anlänt. Tankar om att baka en kladdkaka har jag även hunnit med och funderar nu på att skrida till verket. Det var allt bra längesen jag åt en sådan, har inte ätit det sen sist nu när jag tänker efter!

Annars då? Jo tvätten står kvar där jag lämnade den. Det är inte så att den tvättas av sig själv, men utan torktumlare tar det för lång tid att få alla handdukar torra. Hade jag varit ensam i huset hade jag inte behövt tumlaren (nu när jag ska vara klimatsmart), men nu när vi är fem stycken som delar tvättstuga känns det inte rätt att ockupera den i 2-3 dagar.

Dags att bli farliga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0