Sökes: Utlopp för min tristess

Hostan håller i sig än idag, dock inte lika jobbig som igår. Annars mår jag rätt bra idag.

Idag märks det att jag har tråkigt. När jag har tråkigt börjar jag genast att fundera på vad man skulle kunna göra för förändringar på håret. Varför tänker jag så? Jag är ju nöjd med det som det är nu. Jag måste hitta ett annat utlopp för min tristess än att färga/klippa/fixa håret. Jag ska nog börja måla naglarna varje gång jag har tråkigt, och lova mig själv att inte använda samma färg flera gånger. Tids nog kommer jag nog att använda mig av alla olika färger på nagellack som jag faktiskt har. Jag börjar redan idag!

En bra låt för er att lyssna på medan jag målar mina naglar:



Kommentarer
Postat av: Sandra K

Tack söta du för grattis hälsningen! Och för presenten och det fin fina kortet, D sa att han hade pysslat hela dagen, men jag tror jag vet vem som ligger bakom det :) Tack! Krya på dig vännen! Kram S

2010-08-28 @ 15:11:48
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

haha precis :D följa varandra på bloglovin? :)

2010-08-28 @ 23:16:45
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0