Litteraturlistan från underjorden?


Green day - Jesus of suburbia


Idag har jag varit en riktig husmor och bakat kakor tillsammans med D's lillasyster som kom förbi tidigare idag. Schackrutor blev det, har tänkt baka dem sedan Julias mormor bjöd på sådana. Nu blev det äntligen av.

Jag har också skrivit ut litteraturlistan till nästa kurs (som var 2,5 sidor lång!) samt det kommande schemat. Det kommer förvisso att ändras några gånger innan dess att skolan börjar igen.

Imorgon är tanken att jag ska iväg och skaffa mig ett pass. Hoppas att det är bra väder för polishuset ligger en bit från busshållsplatsen. Jag vill ju inte se ut som en blöt hund på passfotot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0