En av tre

Idag blev det en tur till IKEA och wåxnäs med päronen. Jag hämtade upp mitt pass, handlade mat så nu är kyl, frys och skafferi fyllda till bristningsgränsen. Jag köpte massor med fisk och kyckling och inte en enda köttbit, detta kan bli spännande.

Som jag nämnde så har jag nu fått hem passet, så nu kan vi dra iväg till London på momangen. Skoj! Väskan är också klar, bara biljetterna som saknas nu.

Jag har märkt att om man skriver ett sms till Toni med tre frågor i får man bara svar på en. Sånt kan vara frustrerande ibland, jag känner flera som är likadana. Jag får helt enkelt dra iväg ytterligare två sms :)



Kommentarer
Postat av: jenny

Sån var min förra chef med mejl, lärde mej snabbt att ha en fråga per mejl :-)

2010-08-19 @ 09:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0