Jag är helnöjd

I går vankades det kalas för hela slanten. Nemi firades i förskott, hon fyller egentligen 3 år i morgon tisdag. Det var muffins högt och lågt och i alla möjliga färger. Michelle hängde med dit och fortsatte resan hem till mina föräldrar för att spendera natten där då jag och D var hemifrån samtidigt i dag.

I dag gjorde jag första dagen på den nya praktikplatse och jag är hur nöjd som helst, detta är verkligen min rätta plats! Mitt bland alla förskolebarn trivs jag som bäst. Praktikplatsen ligger inte alls långt ifrån fritidset som jag var på tidigare.

Nu när Michelle är hemma igen ska vi ta en härlig promenad i det fina vädret, sen ska det städas och tvättas så det står härliga till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0