Sambatoner i köket

Nu blir jag riktigt irriterad. Ska folk kolla på sex-sajter kan de fanimej göra det hemma på sina egna datorer och inte låna min till det! Så nu har jag lösenordsskyddat min dator en gång för alla. Varför går man hem till en kompis och lånar dennes flickväns dator till sånt? Jag begriper mig inte på detta.

I går var jag ut till Nöjes. Jag vet, två gånger på en vecka - vad har det tagit åt mig? Men jag har sammanlagt druckit sex st cider så det har inte varit några ordentliga fylleslag. Det blev nästan som en liten klassfest. Riktigt kul att lära känna folk utanför skolan och utanför studiegruppen. Min kväll slutade relativt tidigt då Lars inte var medveten om mitt operationsärr på magen när han beslöt sig för att peta där extra hårt 3-4 gånger. Efter det kände jag att det var dags för mig att knalla hemåt.

Jag fick sällskap av Ann-Sofie som också åkte hem samtidigt som jag efter en nykter kväll på Ankan. Det var bra för vi fick båda följe hem eftersom vi nästan bor grannar :)

Nej, dags för lite gröt och sambatoner i köket.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hi hi. Säker på att de inte va D ? ;)

2009-10-05 @ 08:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0