Pepparkaka doppad i choklad

   Tålamodet fann jag aldrig, jag avlägsnade mig från rummet istället.

   I dag åkte jag och Dennisen ner på stan en väldigt snabbis, och tro det eller ej, men jag kom hem med FYRA påsar! Jag borde verkligen shoppa under tidspress, då hittade jag massa saker jag gillade. Annars kan jag gå runt i evigheter och inte hitta något alls. I dag hittade jag t.o.m. ett par stövlar som jag letat efter i ett år. Perfekt. Jag ska nog ha dem på mig i morgon till skolan.

   I morgon är det kalas för Helena som egentligen fyller år på lördag. Men vi ska fika hemma hos henne i morgon, marängschwiss (kan någon stava till det ordet? Utan att googla, Ann-Sofie). Det ska bli kanongott! Hennes present är pimpad och klar, men kan inte lägga ut någon bild här ifall hon skulle få för sig att titta in här. Den ena är nämligen inte ordentligt inslagen.

   Först är det dock en föreläsning/informationsträff i skolan. Kan lika väl gå på den så jag inte missar något. Det kommer säkerligen vara helt i onödan enbart för att jag har bestämt mig för att gå. Jag skulle inte bli förvånad.

   Nu ska jag snart ta och dyka ner i pyjamasen och lägga mig på soffan med ett glas juice. Jag har köpt Marabous nya "Vinter"choklad som jag måste testa. Köpte den visserligen för över en vecka sedan, men har inte öppnat den än. Det kanske får bli ikväll? Jag fick beskrivningen av kassören "Den smakar som pepparkaka doppad i choklad. Helst ska du dricka julmust till så blir det som bäst!"


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hahah vad dum du är. Det heter marängsviss och utan att googla ;) Det är bara vi som lagt på en swischljud :P Men Ulle sa alltid sviss :D

2009-10-24 @ 09:46:27
URL: http://mrsintergender.blogg.se/
Postat av: A-S

Ps. Den chokladen var så jävla äcklig. Prövade den igår hemma hos Marianne. Jag stoppade den i muinnen och spottade ut den direkt. FY FAN vad mycket skit de gör nu för tiden för att tjäna pengar.

2009-10-24 @ 09:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0