Ont i ärrrrrrrret.

Mina operationsärrMitt operationsärr i naveln har stuckit och känts konstigt i dag. Vilket är lite underligt, det var ju trots allt 6 månader sen jag opererades nu. Tack och lov ser naveln inte lika hemsk ut nu som på bilden. Öppna inte bilden om ni är väldigt känsliga, bara en liten varning :P
Kortet är taget 1-2 dagar efter operationen.

I dag blev jag klar med den sista inlämningsuppgiften för denna kurs. Göttans! Ska kolla igenom den i morgon och se om något behövs ändras.

Vad har dagen annars bjudit på? Jag har lekt frisör då jag klippte min syster. Det tog hela 4 sek sen hade hon fått en helt ny frisyr och 5-7cm kortare hår. Kan man, så kan man. Innan dess bjöd jag på björnbärs paj och vaniljvisp. Efter fikat och klippet åkte vi till IKEA och tro det eller ej, men jag fick med mig Dennis dit. Det har inte hänt många gånger ska jag säga er.

I morgon ska jag leta kläder inför klassfesten/halloweenfesten. Vill ni ha en ledtråd till vad jag ska vara?
- Mjau

Dags för bad, ansiktsmask, ett glas julmust och musik.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åja var nog 10 cm på det längsta :0p

Du skulle ha sagt till om att du skulle vara kisse, jag har ju jättebra kläder till det, men i Örebro.

2009-10-29 @ 20:29:51
Postat av: Alexandra

Sådana fina ärr har moster med + att hon ska få nya nu i November. Jag sa att de lika gärna kunde plocka ut allt som man inte är i behov av med en gång:P

2009-10-29 @ 20:51:37
URL: http://alexandrahansen.blogg.se/
Postat av: Andrea

Tur att jag inte skulle vara mjau ändådå:P kram

2009-10-29 @ 22:50:43
URL: http://norskenab.blogg.se/
Postat av: Sofie

Var den varningen (delvis, åtminstone?) menad till mig? För jag tänkte klicka, tills jag läste det där! :P

Är det gamla bilden, förresten? För då vill jag icke se ;(

2009-11-01 @ 12:17:27
Postat av: Sofie

Nu läste jag resten. Gammal bild. D'uuh.

2009-11-01 @ 12:18:27
Postat av: Nea

Haha! Ja det var faktiskt dig jag tänkte på, Sofie :P

2009-11-01 @ 14:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0