Nu är det slut på veckan, det är dags för...

Toni bad om en nyare bild på magen för att jämföra, men det skippar jag. Det ser ut att va mer synd om mig om ni bara ser bilden på magen när den är lite skavankig ;)

Jag tycker att frasen "Fredagsmys" är genialiskt bra. Man får en riktigt må-bra känsla i hela kroppen bara av att veta att man kan ha just fredagsmys. Länge leve myset! Mitt mys för kvällen är bio med syster Lisa som är i Värmland och hälsar på. Jag ska äntligen få se Fame som jag väntat på i evigheter.

Jag glömde berätta en sak som hände igår som roade mig. Jag ska beställa mat ur DT på BK och jag säger snabbt - Två Whopper pepper meal med cola till båda.
- Mm, vad vill du ha att dricka?
- Ööh...      cola?
 Han märkte aldrig att han sa fel, hihi. Att jag sen inte fick alls rätt beställning drog bara ut mer på tiden. Men rätt ska vara rätt.

Nu ska jag strax skicka in mitt arbete efter att Dennis har korrekturläst det åt mig. Here we go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0