Living in sin is the new thing

Efter en ganska så onödig dag i skolan åkte jag och Helena som planerat till Bergvik för att få tag på något roligt tills i morgon kväll då det är en slags klassfest igen. Jag hittade först en liten partyväska och sen en klänning som passar PERFEKT till just den väskan jag köpte. Jag har nog aldrig varit så nöjd som nu. Helena hittade även ett par stövlar, men jag fann inga skor till mig.

Nu har jag kommit hem och har hunnit packa iordning träningsväskan. Jag har ju min Nautilus-debut i dag om ni glömt bort det! Jag är redan klar att åka dit och jag ska inte va där förrän kl.18. Cyklar jag dit tar det kanske 5-7 min så jag är färdig i god tid.

Nu ska jag ladda mp3-spelaren med lite ny musik. Har inte bytt på ett halvår tror jag, så det är dags nu när jag ska upp på crosstrainern igen.
Låtar som åker in på den är bl.a.  Jordin Sparks - SOS och Britney - 3


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hihi. Gewn Stefani är tydliegn 40 bast. Och eftersom vi ser så unga ut så kansk bvi är lika som hon är när vi är 40. ;)

2009-10-08 @ 12:14:11
URL: http://mrsintergender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0