Ladies Night i djungeln?

I morse ställde jag klockan lite extra tidigt för att skriva ut Bortbytingen av Selma Lagerlöf. Det stod nämligen på KAUs plattform att jag skulle ha läst den tills i dag, så jag kröp upp ur min varma säng och fixade det. Och när jag varit i skolan en hel dag har vi inte ens pratat om den boken. Lyckat. Vi jobbade istället med den gamla vanliga boken Legenden om Sally Jones, som jag faktiskt kan rekommendera. Den är rätt bra för att vara en bildbok :)
Vi fick allihopa gestalta två bilder ur boken med hjälp av det materiel som vi fick av läraren. Vi skulle klippa och klistra ur massa tidningar.

Vår tolkning av Sally Jones


Jag bestämde mig dessutom för att ha kjol på mig i dag, vilket jag aldrig annars har. Tror ni inte att det har regnat större delen av dagen? Lyckat.

I morgon drar träningen i gång! Ska till Nautilus och provträna och ev lägga upp ett program, ska bli så skönt!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Sådär har vi också gjort, fast en annan bok.

Yes, jag tänkte på samtalet igår. ;)

2009-10-06 @ 18:54:31
URL: http://mrsintergender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0