Go Detroit!

Karlarna som hämtade min kyl/frys skrattade åt hur gammal den var, så det var nog på tiden att den blev utbytt.

Jag, Helena, Monika och Erna
I går träffade jag Erna, Helena och Monika på stan där vi fikade, bowlade och spelade biljard. Efter det kom vi på att vi var faktiskt sugna att gå ut. Sagt och gjort! Hem och fixa iordning sig och äta lite sen hem till Helena på Herrhagen för att partajja. Kvällen spenderades på sillburken Ankan och jag hade jätteskoj! Jag la mig i sängen kl. 4.15 efter att ha degat i soffan en stund efter hemkomsten. Gick upp 9.30 i morse och tog en härlig långpromenad med Michelle och sen dess har jag hållt igång. Har tom ordnat så jag ska skaffa gymkort nu.

Nu är det hockey för hela slanten här hemma. Detroit spelar, chipsen står på bordet, ölen dricks och min pepsi väntar på mig i kylen. Dags att hämta den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0