Bullfest!

Nemi
I morse fick jag ett fint mms av syster Jenny. Hon och Nemi hade varit ute i skogen och promenerat (av vad jag kan se på bilden) och då hade Nemi hittat en fin pinne till Michelle. Jag hoppas hon sparar den tills vi kommer dit om en vecka :)

Här hemma har det hittills varit en fullspäckad dag. Jag fick sova ut ordentligt i dag då Dennis började jobba kl. 10 så jag behövde inte gå upp tidigt för att ta ut Michelle. När jag kommit upp kände jag ett sug att baka bullar, så det fick det bli! Jag har t.o.m. diskat efter mig, vilket jag i vanliga fall brukar ta hand om dagen efter. Men nu jäklar är det fart på mig. Funderar även på att åka och träna, men eftersom jag gjorde det i går ska jag vänta tills i morgon. Så jag inte kör slut på mig på en gång.


    Bullfest 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0