Brinnande handväska!

Partyt i torsdags blev väldigt städat för min del. Förutom att min handväska började brinna, men det ställde jag till rätta ganska snabbt. Det kan hända även den bästa. Jag åkte hem efter förfesten och Monika likaså, resten av folket åkte in till stan och gick till Ankan.

I går hade jag en ensam hemmakväll då Dennis var och festade hemma hos Robin. Det var skönt att bara sitta hemma i soffan, men om mina vänner som hade varit där hade hört av sig och sagt att de skulle dit eller frågat om inte jag hade velat komma hade jag nog åkt dit. Kaaaaaaaanske drar hem till Monika ikväll och kollar på fotboll och festar. Jag får se om jag orkar.

I dag åkte jag iväg till Nautilus och tränade och det var hur gött som helst! Jag ska nog skaffa träningskort där, än så länge går jag bara på provträningspass. Det som är bra med Nautilus är att man har möjlighet att simma, vilket känns bra för mina knän.

Snart ska jag ut till Bergvik med mammsen, ska se om jag hittar något roligt. Det brukar aldrig bli så när man vill hitta något. Hoppas att jag inte hittar något som är snyggt och inte för dyrt!


Kommentarer
Postat av: Viola

Jag fick höra kl åtta att d va party där så slängde på mig kläder o drog dit, väldigt spontant men gick hem efter förfesten. Hade inte tänk dra ut

Härligt m träningen,de ger en så mkt energi!

2009-10-10 @ 22:11:17
Postat av: Ann-Sofie

Dina vänner suger, förutom jag. ;)

dessutom verkade det sjukt tråkigt där:p

2009-10-10 @ 23:02:06
URL: http://mrsintergender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0