Vilken upplevelse!

I morse pallrade jag mig upp ur sängen 7.50 inför ett besök hos frisören kl. 9.00. Jag har aldrig tidigare varit så förtjust i att gå till frissan för ingen gör som jag vill, eller så håller frisyren bara i en vecka. Men den här salongen ska jag definitivt gå tillbaka till! När jag skulle tvätta håret och satte mig i stolen så vips så åker stolen bakåt och fram kommer en benkudde, sen säger tjejen som klippte mig "Nu sätter jag på ryggmasagen" och det var som en dröm att ligga där medan hon masserade hårbotten och stolen masserade min rygg! Jag känner mig som en helt ny människa och är supernöjd med frisyren. Så jag rekommenderar er alla att gå till SODA.

Efter besöket hos SODA gick jag och köpte en julklapp till Dempan som jag är skitnöjd med, hoppas att han också blir det. Han fick hålla sig i vardagsrummet medan jag gömde den under byrån i sovrummet.

Nu ska jag sätta mig och plugga lite inför tentan på måndag morgon, sen ska jag åka och handla lite mat med mammsen och pappsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0