Party over there and nothing over here

I dag har det blivit lagomt med plugg. Jag satt i bibblan på skolan tillsammans med Erna i två timmar, men kände inte att jag fick något gjort. Vi lyckades att bli inlåsta! Men till slut hittade vi en väg ut.

Kvällen har bjudit på film i form av The ugly truth, vilken var en väldigt bra film! Den kan jag rekommendera till er. Lagomt lördagsmysigt.

Nu har jag kommit på en än så länge hemligt projekt. Jag ska se hur detta går vägen!

Grannen har fest, eller så ligger det en kille och skriker av smärta. Men det låter som om han sjunger med i låten. Jag hoppas på det senare, för allas vår skull.

Kommentarer
Postat av: Emelie

ÅÅh! Den filmen är ju superbra! :D

2009-11-30 @ 12:41:47
URL: http://emelieberglind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0