Opponering - CHECK!

I morse var jag rejält trött när det var dags att ta ut hunden, och då hade jag ändå sovit mer än vad jag hade behövt. Jag hörde på radion att man kunde skylla på att det har varit fullmåne, så jag gör det. Jag skyller på fullmånen.

Nu har jag nyligen blivit klar med min opponering av en klasskamrats rapport inför morgondagens seminarium. Jag är nyfiken på vad jag får för kommentarer och kritik om mitt arbete. Jag vill gärna veta vad jag hade kunnat gjort annorlunda eller bättre. Kritik = bra, det växer man av.

Lite senare i dag vankas det middag på stan med några tjejer och Erik från studiegruppen. Tråkigt nog kunde inte alla närvara. Jag är sugen på en rejäl hamburgare eller thailändskt. Undrar vad de andra är sugna på, vi får se vart vi hamnar.

Nu ska jag ta och äta lite och sen ner till tvättstugan och hämta upp det sista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0