Nea <3 Ballerina

Jag måste börja med att säga att Ballerina har gjort de allra godaste kakorna, nämligen Ballerina Pepparkaka. Någon godare kaka var det länge sen jag åt!

Bild från saltpeppar.se


Nåja.. Nog om dem.
I dag började min nya BUS-kurs (Barn och Ungdomar i Samhället). Jag tycker att sånt kan vara intressant, dock är jag inget fan av att sitta och plugga in div. gamla läroplaner från tidernas begynnelse. Men annars så! Det är en riktig pluggkurs, så det gäller att lägga manken till.

Efter skolan återvände hunden Michelle hem till mig och jag följde med föräldrarna och handlade mat på Willys. Nu sitter D och Robin och spelar tv-spel så det står härliga till. Det låter som att det går ganska bra, men det är svårt att urskilja glädjeskrik mot förlorarskrik

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Blev lite skeptisk mot de där kakorna vid första anblicken.. Men det kanske är gott? Ja, de tycker ju du, så.

Kanske skulle testa! Även om det kan bli farligt.



Vad är det du läser till, nu igen? Lärare?

2009-11-10 @ 13:37:21
Postat av: Nea

Ge dem en chans, de är super! :)

Jag ska bli fritidspedagog är tanken.. Men jag vette tusan..

2009-11-10 @ 21:53:50
URL: http://n34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0