Måndag

Jag är ledig från skolan i dag, vilket känns skönt. Nackdelen skulle väl vara det trista vädret. Men å andra sidan kanske det gör att jag tar tag i disken som står och väntar på mig.

I morse försökte jag mig på att baka scones under tidspress, det blev inte lyckat så jag slängde iväg allt och åt limpa istället. Limpa kan man alltid lita på.

Tanken var att vi i studiegruppen skulle träffas i skolan i dag, men det är folk som är sjuka och folk som jobbar så vi ställde in det. Jag ska då istället åka in tidigare till stan och lämna in boken till biblioteket innan det är för sent. Oj, vad dramatiskt det lät. Menade mer att jag inte vill få någon förseningsavgift.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0