Jag såg det snöa, jag såg det snöa...

I går och i dag har jag hjälpt Viola att lära sig lite hur man fixar till sin blogg. Det är inte det lättaste att förklara över msn hur man gör, men jag gjorde några bilder i paint som jag hoppas hon begriper sig på.

I går kom det ordentligt med snö här, men inget ligger kvar i dag... Typiskt! Jag som har fått massa julkänslor och vill börja julpynta redan nu. Men jag har lovat Dennis att inget julpynt före första advent iaf.. He he he.

I dag är det lördag, men det känns som söndag. Jag ska kolla på film hemma hos mig med en kompis medan Dennis är ute och gör stan osäker. Kladdkaka står på schemat!

Kommentarer
Postat av: Viola

Va är det för sida du hittar allt det där på? Blev mkt nöjd, tack :)

2009-11-16 @ 20:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0