Har du skaffat ett rosa band än?

I går var jag på begravning för min vän Julias mor som lämnade sin familj alldeles för tidigt. Jag hoppas att alla där ute stödjer Rosa bandet! Vila i frid.

I dag har det återigen varit en lång dag i skolan, vilket märks på humöret hos oss allihopa. Något som lyste upp min kväll var att jag fixade biljetter till New Moon som jag har väntat på i en evighet! Det tog ett bra tag innan jag såg första filmen, men när jag läste boken var jag fast. Det tog mig sammanlagt ca 7 dagar (då inkl arbete, hundsysslor och vanliga saker man gör om dagarna) att läsa ut alla fyra böcker som var på ca 2500 sidor.

Nu ska jag ner till tvättstugan.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har till och med reflex som rosabandet :) a

2009-11-20 @ 18:19:00
Postat av: Alexandra- Ung mamma

Mirr rosa band sitter på Pontus jacka:)

2009-11-20 @ 22:32:40
URL: http://alexandrahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0