Detta är jag

Du heter: Linnéa Erica Ann-Sofi

Smeknamn: Nea

Låt som när du är ledsen sörjer till: Claude Debussy.

Vad tror folk om dig? Att jag är yngre än vad jag är

Stämmer det? Nej

Vad får du oftast komplimanger för? Om jag har bakat något gott

Vad säger du för att imponera på någon? "Tänk då när jag är 50 år och ser ut att va 30 år"

Hur imponerar man på dig? Genom att ha vuxna värderingar och att veta sina begränsningar

Brukar du skratta för dig själv? Ja, folk kan misstolka det och tro att jag skrattar åt dem.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Varför blev du inte med ut?"

Var bor du? Karlstad

Trivs du där? Japp

Äger du några Converse: Nej

Brukar du bli för full: Nej, jag ser till att inte bli det.

Är du allergisk mot något: Nej

Nästa mål i ditt liv: Att bli färdigutbildad

Hur svarar du i mobilen: - Ja? - Hej. - Ja, det är Linnéa.

Vem ringde du senast? Dennis

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Dennis

Antal timmar sömn inatt: 5 kanske

Sov du ensam: En stund. Hittade Dennis sovandes i soffan kl. 4.15

Brukar du komma i tid: Det är mitt motto. Är alltid en halvtimme tidig

När mår du bra: När jag inte behöver oroa mig för något och jag känner mig glad

När blev du fotad senast: Igår

Hur känner du dig nu: Mätt

Vanligaste färg på dina kläder: Blå

Vad tycker du om fötter: Undviker gärna att titta på dem.

Vad saknar du: Personer, inga materiella ting.

Hade du en bra kväll igår: Ja det var en kanonkväll igår!

Favoritdryck på morgonen: Juice eller O'boy

Rakar du benen: Ja

När brukar du oftast gå och lägga dig: Oftast innan midnatt

Är du blyg? Nej, jag har bara inte mycket att säga ibland. Då är jag hellre tyst

Sysslar du med någon idrott: Nej, hade velat spela innebandy

Vill du hellre ha mail än brev: Brev är alltid fint, oavsett hur de är skickade

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jajamensan!

Är du nöjd med ditt liv: Väldigt

Är du bortskämd: Ja. Jag har tak över huvudet, skor på mina fötter och en fin familj och vänner

Vad är det värsta du vet? Brist på moral

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? 200-300kr kanske

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Inget jag tänker på

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja

Vad använder du för shampoo? Matrix och Nivea

Vad är det finaste du fått? Personligt

Hur gammal är du: 23

Du samlar på: Ingenting direkt

Gröna eller röda äppeln: Röda

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma eller Ann-Sofie

Gillar du golf: Nej, det är en farlig sport. Höll på att mista ett öga.

Vilken tid gick du upp idag: 10-tiden

Är det okej att gråta: Absolut

När grät du senast: När katten dog :(

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Dela med mig

När går du upp ur sängen en helgmorgon: 9-10

Vill du gifta dig: Ja, det kan vara fint

Vill du ha barn: Ja

Solar du ofta: Nej, gillar inte värme

Är du bra på att laga mat: De få rätter jag väl lagar gör jag jävligt bra.

Är du flygrädd: Vet inte. Har aldrig varit i ett flygplan

Hur vig är du: Inte så värst

Är du musikalisk? Mer än vissa, mindre än andra.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Tror du på ett liv efter döden: Vet inte, får ångest när jag tänker på sådant

Tycker du om sushi: Nej det tvivlar jag på att jag gör

Vad äter du helst när du ser på film: Mat : Nachos eller pizza. Godis: Cashewnötter

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Har du tandläkarskräck: Nej

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Nej

Biter du på naglarna: Usch nej

Senaste låt du hörde: You spin me right round..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0