Vart hittar man orken?

Ja i dag fick vi reda på hur det gick på den förbaskade tentan jag hade i början av januari, och det gick inget vidare. Har lite att komplettera, så klart! Gaaarhg. Att de aldrig nöjer sig med det jag skriver, de motarbetar mig. Så det hela gjorde ju att resten av min dag inte har varit den muntraste, men det är inget att hänga upp sig på. Det är inte enbart den tentan som kursen hänger på utan det är flera moment, men jag slipper inte undan en omtenta för det. Jag är iaf nästan helt klart med min mångfaldsuppgift som ska lämnas in i början av januari direkt efter jullovet. Känns skönt att inte ha det hängades över mig under jul. Dock har jag omtentan redan den 11/1 så det blir plugg i mellandagarna ändå. Vart hittar man orken? Jag hittar den inte i kaffet iaf!

Jag skulle egentligen ha följt med mammsen och handlat lite julmat, men jag kände att jag fick prioritera pluggandet nu och traska iväg till Wallinders i morgon istället.

I morgon ska jag iväg till Claratappen och testa mig om jag är lämplig som blodgivare, vilket är bra. För då kollar de om jag har någon sjukdom så då slår jag två flugor i en smäll. Jag gör något gott för mina medmänniskor och jag gör något gott för min egen del också.


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Du borde gå dit nästa tisdag med mig istället. ;)

2009-12-21 @ 17:48:23
URL: http://mrsintergender.blogg.se/
Postat av: Björn

Vad är det för tenta egentligen? Plugga inte ihjäl dig bara. Det är nog bättre att ta en paus när det känns tungt. Man lär sig inget ändå när man känner så. God jul och lycka till!

2009-12-21 @ 20:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0