Tomtebloss

I söndags blev jag tokförkyld på 5 min. Allt bara tvätvände från att ha mått bra och varit pigg för att i nästa stund sitta på soffan insnurrad i en filt och huttra. Värre var det igår då jag hade riktig feber och lite hosta.. Men i dag då? I dag känns det nästan bara av i näsan och huvudet. Jag har såna underliga förkylningar nu för tiden. Jag har alla symptom man kan ha, men sen är det nästan över på två dagar. Lite skillnad mot de 6-8 veckor som hostan brukar sitta i *peppar peppar*.

www.sebandersson.com



I dag har jag handlat lite inför nyår. Jag ska stå för efterrätten då vi är hembjudna till Dennis mor på middag. Jag har laddat upp med en MAGNUMstor flaska med Herrljunga cider, så för min del blir det alkoholfritt. Det ska bjudas på massa mat och de ska även skjuta raketer, vilket jag inte kommer att delta i. Inte efter att jag blev träffad av en raket som liten, är t.o.m. skraj över att hålla i ett tomtebloss. Inomhus är säkrast!

När D kommer hem från jobbet blir det TACOS!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0