Sökes: Socialt liv. Finnes: Stress

Nu är omtentan gjord! Jag vet inte om det gick så mycket bättre denna gång, men jag hoppas att jag slipper att göra om den en ytterligare gång. Nu är det bara att invänta resultat från omtentan och tentan jag gjorde i måndags i samhällskunskap.

På bussen hem från skolan satt jag och funderade på allt som sker i december, och jag kom fram till detta:
- Syster Lisa fyller år
- Ann-Sofie fyller år
- Dennis lillasyster Elina fyller år
- Tenta resultat
- Omtenta resultat
- Handla julklappar
- Slå in julklappar
- Praktik
- Praktikens skrivuppgift
- Skicka julkort
- Mångdfaldsuppgift
- Julafton
- Nyårsafton
- Testa mig om jag är lämplig blodgivare
Och utöver alla dessa saker är det saker som handling, matlagning, städning och tvättning som ska skötas. Och sen ska jag försöka hinna med att ha ett socialt liv däremellan.

Ikväll tänker jag dock inte ägna så mycket som en enda tanke åt något av detta. I dag är det lördag och jag ska spendera den hemma hos en vän. Jag tänker definitivt inte bli upprörd över mitt betyg på estetkursen som jag nyligen avslutat.............!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0