Long time, no see

Ja jag har inte varit någon flitig datoranvändare nu under den senaste veckan. Istället har jag umgåtts med familj, vänner och tvn. Julhelgen har varit riktigt mysig och framförallt lugn. Har hållit mig hemma varenda kväll och verkligen vilat upp mig. Självaste julafton spenderades i Örebro tillsammans med föräldrar, syskon och deras familjer. Massa, massa god mat och mycket choklad precis som det ska vara på julafton.

I dag är det söndag, vare sig man vill det eller inte. Och söndagar för mig är städdag, så jag ska ta ett städryck här hemma är det tänkt. Hade funderingar på att åka ner på stan och kolla rean, men det får vänta tills måndag eller tisdag.

Jag grunnar på om jag ska byta abonnemang till Tele2 kompis eller inte.. Om jag gör det får jag fria sms till alla nät, men jag ringer inte längre gratis till Ann-Sofie, Dennis eller till fasta nät som jag gör nu. Vad tjänar jag mest pengar på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0