Inte illa pinkat.

Föreläsningen igår blev lite långdragen till slut, det fick mitt kollegieblock lida för...

I morse, liksom igår, höll jag på att försova mig. Det är som om jag inte kan få nog av sömn nu trots att jag lägger mig vid rimlig tid. Mörkret tar all ork ifrån en. Jag lyckades hinna ut till bussen och trotsa de -8 grader som var ute. Vilket jag är glad att jag gjorde, för lektionen i skolan var väldigt intressant. Samhällskunskap är min grej.

Efter skolan åkte jag ner på stan och letade efter en jacka i fyra olika affärer. När jag sedan gick in i den femte affären så hängde den där rakt framför mig. Inte alls en sådan jag letat efter, men den är perfekt. Det fick bli en ullkappa i grått och lila. 500kr är inte så illa pinkat heller!

Nu ska jag ta och läsa på lite inför min omtenta som jag har på lördag morgon. Lördag kväll bjuder sedan på en stor hög av festligheter hos Andréa! Det kommer att bli superskoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0