Aaaaaaall byyyyyyy myyyyyyyseeeeeeelf...

I morse hoppade jag medveten över första lektionen i skolan som var en filmvisning. Kroppen mådde bättre av en sovmorgon, så det var det beslutet jag tog. Lektionen efter filmen som jag däremot närvarade på slutade 1½ timme tidigare än planerat så jag var helnöjd.

Efter skolan åkte jag till Ruds centrum för att hämta ut ett paket (varför de nu valde att skicka det ända dit bort) och efter det mötte jag upp Dennis på stan för en fika. Vi tänkte sätta oss på Waynes, men det blev så jäkla mkt folk där så vi gick till McDonalds och jag köpte en av deras underbart goda chokladmuffins <3 Om jag har någon svaghet, så är det just chokladmuffins. Efter en sådan och en latte gick vi till bolaget där jag köpte mig två glitter xider! Hoppas de inte smakar pyton nu bara.

När vi var klara med det och lite annat tjaffs åkte vi hem, och här sitter jag nu och "pluggar" inför omtentan. Borde egentligen stänga av datorn och sitta med näsan i boken, men det känns som om det kommer att gå galant ändå.

Jag har suttit ensam i köket och sjungit "All by myself" en stund nu med en otrolig inlevelse för att få Dennis att sluta spela tv-spel, men han skrattar bara åt mig. Jag klandrar honom visserligen inte, men han kan väl ge mig lite uppmärksamhet tycker man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0